Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik iets bestellen op AllesMobiel?

U kunt 1 of meerdere producten bestellen via AllesMobiel door deze in uw digitale winkelwagentje te leggen. Dit kan bij elk product dat op voorraad is door op de knop 'In Winkelwagen' te klikken. Wanneer u alle producten die u wilt bestellen in uw winkelwagentje heeft gelegd, drukt u op ‘Cart’ en vervolgens op 'Proceed to Checkout', waarmee u naar de afrekenpagina gaat.

2. Moet ik verplicht een account aanmaken om iets te kunnen bestellen?

Nee. U kunt op AllesMobiel winkelen zonder dat u zich registreert. Het aanmaken van een account biedt echter vele voordelen:

  • Sneller afrekenen bij een volgend bezoek

  • Al uw bestellingen bij elkaar in 1 handig overzicht

  • Exclusieve aanbiedingen die alleen gelden voor geregistreerde klanten

Het aanmaken van een account is gratis en kan via deze pagina.

3. Hoe kan ik betalen op AllesMobiel?

Voor betalingen maakt AllesMobiel gebruik van de service Adyen. Adyen is een wereldwijde betaalservice met meer dan 250 betaalmogelijkheden. Bij AllesMobiel kunt u veilig betalen met:

  • iDeal (Nederland)

  • SEPA direct debit

  • Visa

  • Mastercard

  • Mister Cash (België)

  • Paypal

4. Ik zoek een product, maar kan dit niet vinden.

Mogelijk is het product (tijdelijk) uitverkocht. Neem contact op met onze klantenservice indien u vragen heeft over de beschikbaarheid van een product.

5. Waarom verschillen de levertijden en verzendkosten per product?

Verzendkosten zijn onder anderen afhankelijk van het formaat en het gewicht van een product. AllesMobiel maakt voor het inpakken en verzenden van producten gebruik van verschillende magazijnlocaties. Producten uit ons eigen magazijn worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden. Producten die vanuit andere magazijnen geleverd worden, hebben een iets langere levertijd van 3-4 werkdagen.

6. Ontvang ik een code waarmee ik mijn bestelling kan volgen?

Producten die door de brievenbus passen, worden bij AllesMobiel verstuurd zonder trackingscode. Indien gebruik gemaakt wordt van een pakketdienst, kunt u de trackingscode opvragen bij de klantenservice. Neem contact op met onze klantenservice.

Als u onverhoopt uw bestelling niet ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

7. Kan ik een product retourneren?

Alle producten kunnen, mits binnen de zichttermijn van 14 dagen gemeld, geretourneerd worden. Volg daarvoor de volgende procedure:

  1. 1. Neem contact op met onze klantenservice.

  2. 2. U ontvangt van de klantenservice een retournummer en een adres dat u kunt gebruiken voor retournering.

  3. 3. Gebruik het retournummer, het retouradres en eventuele bijkomende instructies om het product te retourneren.

  4. 4. Afhankelijk van de reden van retourneren wordt u geld terugbetaald of krijgt u een vervangend exemplaar toegestuurd.

  5. 5. Voor retouren die niet volgens de retourinstructies zijn verzonden, kan AllesMobiel niet garant staan voor correcte afhandeling.

8. Heb ik garantie op een product?

Garanties zijn afhankelijk van de fabrikant van het product. Neem in het geval van een defect altijd eerst contact op met de klantenservice van AllesMobiel.