1. Wanneer ontvang ik mijn product?

AllesMobiel maakt voor het inpakken en verzenden van producten gebruik van verschillende magazijnlocaties. Producten uit ons eigen magazijn worden doorgaans in Nederland binnen 1-2 werkdagen verzonden. Producten die vanuit andere magazijnen geleverd worden, hebben een iets langere levertijd van 3-4 werkdagen. Bij elk product staat vermeld wat de verwachte dag van levering is.

2. Wat kost verzending?

Verzendkosten zijn onder anderen afhankelijk van het formaat en het gewicht van een product. Meer dan 400 producten die verkocht worden via AllesMobiel worden gratis geleverd. Voor overige producten betaald u €3,95 of €5,95 verzendkosten.

3. Ontvang ik een code waarmee ik mijn bestelling kan volgen?

Producten die door de brievenbus passen, worden bij AllesMobiel verstuurd zonder trackingscode. Indien gebruik gemaakt wordt van een pakketdienst, kunt u de trackingscode opvragen bij de klantenservice.

Als u onverhoopt uw bestelling niet ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

4. Kan ik een product retourneren?

Alle producten kunnen, mits binnen de zichttermijn van 14 dagen gemeld, geretourneerd worden. Volg daarvoor de volgende procedure:

  1. Neem contact op met onze klantenservice.

  2. U ontvangt van de klantenservice een retournummer en een adres dat u kunt gebruiken voor retournering.

  3. Gebruik het retournummer, het retouradres en eventuele bijkomende instructies om het product te retourneren.

  4. Afhankelijk van de reden van retourneren wordt u geld terugbetaald of krijgt u een vervangend exemplaar toegestuurd.

  5. Voor retouren die niet volgens de retourinstructies zijn verzonden, kan AllesMobiel niet garant staan voor correcte afhandeling.